Tik pred novim letom je kot strela z jasnega direktno iz Londona priletelo osebno povabilo g, Anthonyja Mascola – svetovne Ikone frizerstva, na ekskluzivni intervju in to z njim osebno, Povabilo je bilo prava čast – in obenem tudi odlična priložnost, da direktno iz njegovih ust izvem, kaj se resnično dogaja z največjo frizersko družino na svetu – družino MASCOLO. Povabilo sem seveda z velikim veseljem sprejel in se v torek, 11, januarja, odpravil v London, kjer me je . sredo dopoldne čakal sestanek z gospodom Anthony-jem Mascolom v njegovem BED HEAD Studiu. Zakaj v njegovem? Ker si gaje uredil kar v pritličnih prostorih elitnega stanovanjskega objekta, kjer ima tudi svoje razkošno stanovanje, Tako ima g, Anthony ustvarjalni studio kar »pod seboj«,

Bila je lepa sončna sreda, dan po -evihtnih in deževnih neurjih, ki so še posebej divjala na severu – Angiije. Ko sem prispel v elitni del Londona, na ulico v bližini predela Battersea, tik ob reki Temzi, sta me prijazno pričakali Alexandra Quinn -TIGI – UK Manager in Rachel Mcdonald – odgovorna za stike z javnostjo. Simpatični dekleti sta bili zelo veseli, da sem se odzval na povabilo in mi takoj začeli razkazovati studio n aktivnosti, ki so se dogajale v tem trenutku. Ravno ta dan so začeli pripravo modelov za TIGI Styiing, naročen s strani znane angleške revije HAIR, s katero tudi sicer zelo dobro sodelujejo. Med ogledom in sproščenem klepetu o njihovi dejavnosti in reviji Salon, je končno napočil trenutek, ko se je v studiu pojavil sam g. Anthony Mascolo, ikona frizerstva. Oblečen v svojem stilu (preprosto, posebno, a vendar na nivoju), nasmejan, in sproščen mi je segel v roko in čisto po domače ponudil sedež v prvem delu studia. Sledil je uvodni dialog z mojo predstavitvijo in ogledom nekaj zadnjih številk revije SALON, ki mu je bila zelo všeč. Čeprav je to navada vseh pravih profesionalcev, mi je dodatno argumentiral, da mu je revija resnično cool in da je zelo vesel, da bo lahko danes poklepetal z menoj. Sledila je ponudba – »tea, coffee or capucino« in nisem mogel odkloniti kapučina, ki ga zelo dobro pripravijo v sosednjem Caffeju – ne boste verjeli – velika skodelica pravega italijanskega capuccina z veliko pene na vrhu in to v Londonu.Tisti, ki ste bili že večkrat tam, veste, da v glavnem po celem Londonu pijejo tisto »ta veliko kavo« iz plastičnih lončkov, kot pri nas 0,5 I Coca Cole. Torej – pred menoj legenda frizerstva in pravi italijanski kapučino, prijeten ambient in razgovor je stekel. Iz splošnega kramljanja sva neopazno prešla v resen intervju.

Najprej me zanima – kako sedaj dejansko funkcionirajo bratje MASCOLO?
Guy in Bruno sta že vrsto let v Ameriki, v Dallasu, ter tam vodita vse posle v zvezi s firmo TONI&GUY, kot tudi s kozmetiko TIGI za ameriško tržišče. Za preostale trge pa v Londonu Toni skupaj s sinom Christianom in hčerko Sascho skrbi za TONI&GUY, jaz pa sem prevzel TIGI.

Se pravi, da ste se z brati dogovorili za nekakšen poslovni dogovor.
Tako je. Pred slabima dvema letoma sem se odločil za samostojno pot, kajti moja vizija seje razlikovala od Tonijeve in tako smo se nekako odločili, da jaz prevzamem podjetje TIGI in se v zameno za to odpovem deleža v podjetju TONI&GUY. Seveda pa se bomo v prihodnje dogovarjali tudi za delež na ameriškem trgu, kjer sta TONI&GUY in TIGI v rokah Guya in Bruna.

Torej ste še vedno v dobrih medsebojnih odnosih?
Seveda, saj smo bratje. Razlika je le v tem, da smo se začeli poslovno razhajati. Zato smo se dogovorili, da malo porazdelimo zadeve in mislim, da je tako bolje za vse.

Kakšni so sedaj vaši plani?
Moja prva naloga je  za TIGI. Nadaljevati z novimi, še kvalitetnejšimi proizvodi, povečati prodajo in se širiti na nova tržišča.

Ali to pomeni, da TONI&GUY ne uporablja / več TIGI?
Zaenkrat ne. Verjetno ste že slišali, da ima TONI&GUY svojo novo linij, ki se imenuje INOVIA. Sedaj je to njihova glavna kozmetika. Če pa se bodo kdaj odločili spet uporabljati TIGI, jim bomo z veseljem ponudili našo kozmetiko.

In to pomeni, da se Anthony Mascolo definitivno ne pojavlja več pod znamko TONI&GUY?
Moje ime je sedaj predano izključno TIGI-ju in njegovi promociji. Točneje rečeno, jaz sem sedaj direktor firme TIGI in moja skrb je prodaja vrhunske kozmetike in čim boljši prodajni rezultati naših zastopnikov.

Meni se zdi kar malo nelogično, da TONI&GUY začenja čisto na novo, z novo kozmetiko, ko pa je TIGI dobro vpeljana in bi lahko samo še nadaljevali zgodbo o uspehu?
TONI&GUY je zelo znana firma in ne bojim se, da jim ne bi uspelo spromovirati tudi nove kozmetike, kot je npr. INOVIA. Sicer pa bi moral za kaj več vprašati raje kar direktno Tonija. Morda bi bilo zanimivo, da narediš še z njim intervju.

Vsekakor je to dobra ideja in če bo Toni sprejel ponudbo, bom z veseljem poklepetal še z njim. Verjetno bi bilo zelo zanimivo slišati tudi drugo plat.
Naslednji vikend imamo poslovno srečanje in bom omenil idejo bratu Toniju.

Vrniva se k TiGi kozmetiki. Ali imate v planu proizvajati tudi barve?
Ne, zaenkrat ne. Želja nam je nadaljevati in še izboljšati TIGI-jeve produkte in obenem s pomočjo frizerjev še povečati prodajo. Zato tudi pripravljamo koncept TiGi Boutique, ki pomeni, da naj bi imela večina salonov na dosegljivem mestu za stranke, stojalo s TIGI produkti, katere lahko kupijo za domačo uporabo.V ta namen razvijamo tudi nova stojala, ki morajo biti lepa, privlačna in pa seveda funkcionalna.

Opazil sem, da imate tudi široko paleto dekorativne kozmetike.
TIGI ima tudi pester program dekorativne kozmetike, s katero želimo dopolniti ponudbo v salonih in pa seveda tudi za nadaljnjo prodajo. Verjetno si opazil. da je tudi dekorativna kozmetika (make up in laki za nohte) pakirana v zelo atraktivnih in barvitih embalažah. Ljudje so jo vzljubili prav tako kot lasno kozmetiko.

Lani ste postali tudi predsednik dobrodelne prireditve Alternative Hair Show.
Res je. To je prireditev, ki jo zelo spoštujem in ker se mi zdi, da bi lahko popestril in osvežil to elitno frizersko prireditev, sem se z veseljem odločil sprejeti nov izziv. Imam kar nekaj novih idej, kijih bom skušal realizirati v letu 2005. Obenem je TiGi podpisal tudi 3-letno sponzorstvo. Že lani smo vložili ogromno denarja za marketing. Sicer ste pa to lahko opazili tudi sami oktobra v Londonu na Salonu International. In ker se pri TiGi zavedamo, da je marketing eden najpomembnejši faktorjev na poti k še višjemu uspehu, smo se odločili, da bo TIGI naslednja 3 leta tudi generalni sponzor globalne dobrodelne prireditve Alternative Hair Show. Menim, da je to dobro tako za TIGI, kot tudi za Alternative Hair Show.

Baje ste poleg fotografiranja tudi velik nogometni navdušenec?
Ja, nogomet mi je zelo všeč. Z bratom Tonijem ga redno spremljava, saj imava letni vstopnici za ogled tekem nogometnega kluba Chelsea.To je idealna prilika za sproščeno druženje, kjer se človek lahko marsikaj zmeni.

Anthony, kaj bi še želeli povedati za konec?
Še enkrat bi želel poudariti, da smo resnično veliko vložili v promocijo-marketing in iskreno si želim, da se počasi prepozna, da je Anthony Mascolo sedaj pri TIGI in da si z uveljavljenimi znamkami Bed Head in Catvvalk želimo doseči kar največ.

… sicer pa vse bralce SALONA lepo pozdravljam in upam, da se vidimo spet v Londonu!

Uroš Popovič